Hoe kunnen wij je helpen?

Vragen? 0800-26632 (gratis)

Top 3 veelgestelde vragen

  • Wanneer wordt er een afspraak ingepland voor uitvoering?
    Zodra de bevestiging van uw offerte binnenkomt bij Vlaanderen Isoleert, zal de afdeling planning van de klantenservice u telefonisch contacteren voor een afspraak te maken.
  • Is het adviesgesprek volledig vrijblijvend?
    Het adviesgesprek is volledig kosteloos en vrijblijvend. Na het ontvangen van uw gegevens nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met u op om een afspraak in te plannen met één van onze isolatie experts.
  • Premies
    De premie voor spouwmuurisolatie en loftisolatie vraagt u aan bij uw netbeheerder. Afhankelijk van uw woonplaats is dit Eandis of Infrax, dit kunt u nagaan via http://www.vreg.be/nl/wie-is-uw-netbeheerder. Voor bodemisolatie en vloerisolatie is momenteel geen premie beschikbaar. Heeft u vragen over uw premieaanvraag bij de netbeheerder, neemt u dan contact met ons op via onze klantendienst via premies@vlaanderenisoleert.be.

Betalen

  • Meer – /Minderwerk factuur
    Eens wij van onze monteurs de werkbon ontvangen hebben; zal deze verwerkt worden in uw klantenfiche. Het eventuele meer of minderwerk zal dan onmiddellijk verwerkt worden in uw factuur, deze zal u dan ontvangen via e-mail of per post. U zal dus geen aparte creditnota ontvangen maar een aangepast factuur waar deze aanpassingen in verwerkt zullen zijn.
  • Factuur
    U ontvangt van ons een factuur via e-mail eens wij de werkzaamheden hebben afgerond. Wanneer u niet in het bezit bent van een e-mailadres sturen wij de rekening per post.
  • Betalingstermijn
    Vanaf de factuurdatum hebt u een betalingstermijn van 7 dagen
  • Betaalmogelijkheden
    U kan betalen via overschrijving nadat u van ons de factuur ontvangen hebt. In uitzonderlijke gevallen is een contante betaling ook mogelijk, u dient hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Garanties & zekerheden

  • Isolatiewaarden
    De isolatiewaarden kunnen opgesplitst worden tot een rd-waarde en een rc-waarde. Rd waarde is de warmteweerstand van alleen het materiaal. Hoe hoger de Rd waarde, hoe hoger de warmteweerstand. De Rc waarde geeft de warmteweerstand aan van de totale constructie. In het geval van de spouwmuurisolatie worden dan ook de binnen -en buitenmuren meegenomen in de berekening. In het geval van de vloerisolatie zal de vloerconstructie meegenomen worden in de berekening.

Bestelling isolatie

  • Bedenktermijn
    Bij het kopen op afstand heeft u altijd 14 dagen wettelijke bedenktijd. Zodra u een online aankoop gedaan hebt, is er dus een bedenktijd. Indien er een adviesgesprek heeft plaatsgevonden met één van onze isolatie – experts, is er dus géén sprake van een bedenktijd.
  • Vragen over de offerte
    Als er nog onduidelijkheden zijn over de offerte, aarzel dan zeker niet om contact op te nemen door middel van het contactformulier op onze website, ook kan u gebruik maken van de chat applicatie op onze website of door telefonisch contact op te nemen
  • Wijzigen offerte
    Indien u graag iets zou willen wijzigen in uw offerte, zoals het aantal m² dat u geïsoleerd wil hebben of bijvoorbeeld de naam op de offerte, kunt u dit aangeven via het contactformulier op onze website. U kan ook gebruik maken van de chat applicatie op onze website of door telefonisch contact op te nemen met onze klantendienst.
  • Geldigheid offerte
    De offerte die voor u opgesteld is heeft een geldigheidsduur van 6 maanden.
  • Telefonisch bevestigen
    U heeft de optie om uw offerte telefonisch te bevestigen. Zodra u telefonisch contact opneemt met Vlaanderen Isoleert en aangeeft dat u de werkzaamheden graag uit zou willen laten voeren, zal het samen met u telefonisch verwerkt worden en doorgegeven worden aan onze afdeling planning.
  • Per email
    U kunt een ondertekende offerte sturen naar support@vlaanderenisoleert.be
  • Per post
    U kunt de ondertekende offerte in een ongefrankeerde enveloppe sturen naar: Vlaanderen Isoleert Atealaan 4F 2200 Herentals

Adviesgesprek

  • Afspraak maken
    Om een afspraak te maken voor een vrijblijvend adviesgesprek kunt u gebruik maken van het contactformulier op de website. Wij zouden u willen vragen uw postcode, straatnaam, huisnummer en telefoonnummer naar ons te sturen. Op basis van deze gegevens kan de afdeling planning contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. Ook is het mogelijk om een aanmelding telefonisch voor u te verwerken.
  • Persoonlijke isolatie expert
    Om de offerte zo correct mogelijk op te stellen, vinden wij een adviesgesprek met een isolatie-expert erg belangrijk. De expert komt naar u toe en zal tijdens dit gesprek in de spouw en/of kruipkelder kijken om eventuele bijzonderheden vast te stellen. Hij meet ook nauwkeurig alle afmetingen waardoor de offerte volledig op maat gemaakt is. Deze expert is later ook steeds telefonisch bereikbaar voor enige vragen of opmerkingen.
  • Collectief
    Vlaanderen Isoleert werkt voor een groot deel op collectieve campagnebasis. U koopt uw isolatie dus collectief, samen met uw buurt, straat of stad. Uiteraard is dit goedkoper ! Wij kunnen efficiënter werken, omdat we veel klussen in eenzelfde straat of dorp hebben. E, doe efficiëntie delen we met u !
  • Duur
    Het adviesgesprek met een isolatie-expert zal ongeveer 30-45minuten.
  • Offerte
    Tijdens het adviesgesprek stelt de isolatie-expert een offerte op, volledig aangepast aan uw woning. Hier worden eventuele bijzonderheden aan de gevel en/of kruipkelder, samen met het aantal de isoleren m² opgenomen.
  • Kosten isolatie
    De prijs voor het isoleren van uw woning hangt af van verschillende factoren, bepalend hier voor is de isolatievorm waarin u interesse heeft. Voor spouwmuurisolatie hangt het bijvoorbeeld af van de soort voegen, de diepte van de spouw en het eventuele gebruik van een hoogtewerker. Daarom heeft Vlaanderen Isoleert ervoor gekozen om kosteloos en geheel vrijblijvend een isolatie-expert bij u langs te sturen, zodat hij een prijsopgave op maat voor u kan doen aan de hand van de bevindingen die hij vaststelt ter plaatse.

Klantenservice

  • Algemene voorwaarden
    Volgens de wet koop op afstand heeft u bij het akkoord geven op een online offerte een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Bij het ondertekenen van de offerte tijdens een adviesgesprek is hier geen sprake van.
  • Bereikbaarheid
    Wij zijn te bereiken via het contactformulier op onze website, u kan ons telefonisch bereiken van maandag tot vrijdag van 09u00 tot 17u00. We zullen al uw vragen uiterlijk binnen de 24u beantwoorden.
  • Klachten
    Wij vinden het erg belangrijk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien dit jammer genoeg niet het geval zou zijn, vinden we het essentieel om uw eventuele opmerkingen zo goed mogelijk samen met u af te handelen. Hiervoor kunt u ons telefonisch bereiken en via het contactformulier op de website.
  • Contact
    U kunt ons telefonisch bereiken en via het contactformulier op de website.

Subsidies/premies

  • Bescherming persoonsgegevens
    Personen die van geen enkel bedrijf nog reclame mailings op naam wensen te ontvangen, kunnen zich inschrijven op de Robinson lijst. De database wordt beheerd door de Belgian Direct Marketing Association (BDMA). Wij respecteren deze database en adressen die hierin voorkomen zullen niet gebruikt worden voor commerciele campagnes per post. Meer informatie vindt je hier op de website www.robinson.be.
  • Benodigd
    Om de premie aan te vragen heeft u van ons twee documenten nodig:
    • Attest van de aannemer: Dit attest wordt door ons ingevuld en ondertekend.
    • Verklaring van overeenkomstigheid STS - 71.1: Dit ontvangen wij van de BUtgb (= Belgische Unie voor de technische goedkeuring in de bouw). Hier gaan gemiddeld een paar weken over.

Contactopties

Onze klantenservice is nu open.

Bel ons nu op 0800 - 26632
We zijn bereikbaar

U kunt met ons livechatten
Wel/niet beschikbaar

Vlaanderen Isoleert BVBA groeit, help jij ons mee?

Bekijk onze vacatures